piątek, 20 grudnia 2019

Moja pierwsza pozycja to Kalendarz i Planner 5-cio letni 2020-2024




Co roku zapominam o ubezpieczeniu samochodu, mieszkania; nigdy nie wiem kiedy mam badanie techniczne, ani kiedy kończy się abonament na telefony i telewizję. Nidgy nie pamiętam kiedy robiłam ostatni raz podstawowe badania lekarskie, ani kiedy powinnam powtórzyć te bardziej specjalistyczne.
Co więcej (kocham ogród i swoje uprawy) co roku zapominam co i kiedy posadzić, a czytanie opisów z torebek z nasionami zajmuje mi godziny. Giną też przepisy szybko znalezione w necie na opryski, gnojówki i te z dobrymi radami. 

Nie pamiętam haseł do kilkudziesięciu stron internetowych, a szukanie ich na "wolnych" kartkach lub w starych kalendarzach znów zajmuje dobrą chwilę.
Nawet czasami zapominam jaki lek został mi przepisany, który pomógł oraz ten, który nie zadziałał. 
Poza tym zapominam o wielu rzeczach, bo jest ich tyle, że można się zgubić.
Z tych powodów stworzyłam 5-letni kalendarz. 
Zawiera on:


  • wszystkie Święta w danym roku
  • miejsce do wpisywania urodzin i imienin
  • cały rok na jednej stronie
  • jeden miesiąc na dwóch stronach, z miejscem na notatki
  • strony do prowadzenia zapisków
  • pola do wprowadzanie loginu i hasła do stron www
  • strony przewidziane na notatki o lekach, lekarzach, ważnych telefonach, uczuleniach, sklepach, itp.
Mam nadzieję, że i Wam taki Planner przypadnie do gustu i okaże się przydatny we wszystkich domowych i osobistych ... sytuacjach.

Kalendarz










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz